REVIEW

Masa aku download google chrome, aku try click kat store app...ade 1 program perisian namenye Psykopaint menarik minat aku untuk mencubanye...

So, aku download dan mengodam program edit gambar ni...bagi aku software ni bagus bagi mereka yang suke buat gambar seumpama painting, sketches dan sebagainye...hmmm sorila kalau review yang aku buat ni xsyok untuk dibace...

Namun, software ni memang menarik dan senang untuk di eksplore ( betul ke aku eja?)..aku bagi software ni 4/5 bintang...memang best!...


Contoh Effects yang terdapat dalam Psykopaint :-


Effect


Psykopaint Effect

Pro                                                                                 
  • Sangat mudah untuk digunakan                                    
  • Terdapat pelbagai jenis Tools
  • Sokongan Layers
  • Brush boleh di ubah
  • Save imej ke hard drive atau berkongsi Online

Cons
  • Menu dibawah kekadang mengganggu

Klik Disini Untuk Download



0 comments:

Post a Comment